Szanowni Państwo,
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO), chcemy Państwa poinformować:
Kto jest administratorem danych osobowych:
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane osobowe, jest Inter-Logistic Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach na ul. Portowej 28. Firma Inter-Logistic Polska jest m.in właścicielem i administratorem internetowych witryn dostępnych pod adresem www.inter-logistic.pl oraz www.inter-translator.pl.
Dane kontaktowe do administratora danych osobowych w firmie Inter- Logistic Polska sp. z o.o. adres e-mail: ado@inter-logistic.pl, adres pocztowy: Administrator Danych Osobowych Inter-Logistic Polska sp. z o.o., ul. Portowa 28, 44-100 Gliwice.
Dlaczego przetwarzamy dane osobowe:
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przyjęcia i kompleksowej realizacji zleconych usług a także w celu zawarcia przyszłych umów. W/w działania obejmują m.in kontakt handlowy, przygotowanie oferty, itd.
Odbiorcami Państwa danych osobowych są:
•przewoźnicy/firmy spedycyjne, z którymi Inter-Logistic Polska Sp. z o.o. współpracuje w zakresie realizacji zlecenia spedycyjnego;
•podwykonawcy obsługujący i utrzymujący systemy teleinformatyczne Inter-Logistic Polska Sp. z o.o.
•dostawcy systemów informatycznych i usług IT
•pracownicy Inter-Logistic Polska Sp. z o.o. w związku z realizacją obowiązków służbowych.
•biuro rachunkowe
•kancelarie prawne
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy/współpracy, a także po jej zakończeniu w celach:
•wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
•statystycznych i archiwizacyjnych,
•dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
Jakie prawa przysługują właścicielowi danych osobowych:
•dostępu do danych;
•sprostowania danych;
•usunięcia danych;
•ograniczenia przetwarzania;
•wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
•przenoszenia danych;
Ponadto przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych, w przypadku uznania przez Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.
Dane osobowe nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora może być:
•wyrażona przez Państwa dobrowolnie zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
•konieczność przetwarzania ich dla potrzeb realizacji zawartej przez nas umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
•wymogi ustawowe, wynikające z wiążących nas przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
•konieczność ochrony naszych prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. d RODO)
•realizacja obowiązków wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2017 r. poz. 2342)